poniedziałek, 13 lipca 2015

Naleśniki orkiszowe



Składniki (1 porcja - 3 sztuki):

Ciasto:

  • 40 g razowej mąki orkiszowej
  • 3 białka 
  • 1 żółtko
  • 1/4 łyżeczki kurkumy*
  • 1/4 łyżeczki cynamonu*
  • 1/4 łyżeczki kardamonu*
  • 1/3 szklanki wody 
*Można zastąpić łyżką odżywki białkowej. 

Nadzienie:
  • 1 banan
  • 3/4 szklanki jagód 
  • 2 łyżki domowego soku z czarnej porzeczki

Białka i żółtko rozbełtać widelcem, dodać mąkę, przyprawy i stopniowo dolewać wodę do uzyskania odpowiedniej naleśnikowej konsystencji. Smażyć na rozgrzanej patelni teflonowej. 

Składniki na nadzienie zmiksować ze sobą. Posmarować nim naleśniki i zajadać! 





6 komentarzy:

  1. wygląda pysznie! <3 jedna porcja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmhmmmmm jak ja kocham takie naleśniki <3 . <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie jadłam naleśników z mąki orkiszowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, ale to bardzo lubię naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Monika! Piszę do Ciebie, ponieważ chciałabym Cię zaprosić do zabawy LIEBSTER BLOG AWARD. Super by było, gdybyś do nas dołączyła. Dokładne info u mnie na blogu: https://jaglowska.wordpress.com/2015/07/20/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja koleżanka ostatnio robiła takie naleśniki i były pyszne! Ale nie przesłała mi przepisu, więc dobrze, że znalazłam Twój :) Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń