środa, 3 czerwca 2015

Placuszki bananowe z amarantusem ekspandowanym i chia


Składniki:

  • 1 jajko
  • 2 białka
  • 40 g amarantusa ekspandowanego*
  • 1/2 banana 
  • 1 łyżeczka nasion chia 
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
*Użyłam ekspandowanego z melasą buraczaną.

Jajko z białkami rozbełtać w misce. Banana rozgnieść widelcem i wraz z pozostałymi składnikami dodać do miski. Wymieszać. Smażyć na dobrze rozgrzanej patelni do zarumienienia. Podawać np. z pokrojoną połową banana i domowym masłem orzechowym.

Kaloryczność (bez masła orzechowego):
338 kcal | 21,4 g białka | 46,5 g węglowodanów | 7,5 g tłuszczu 











10 komentarzy:

  1. pycha, z bananem idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis zapisany ! :D

    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. amarantus, nasiona chia- mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko jak to pysznie wygląda!!!
    Będę musiała wypróbować :D
    Wczoraj zrobiłam mega zdrowe zakupy i działam od samego rana:)
    Zaraz śmigam na trening
    http://life-by-carolajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadłam takich placuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są rewelacyjne, amarantus sprawdza się wyśmienicie - zapraszam po zdrowe przepisy dietomat.pl

    OdpowiedzUsuń